VVD: kies voor doen!

De VVD is deze week van start gegaan met haar campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. Een grote groep kandidaten, bestuursleden en vrijwilligers is beschikbaar om onze boodschap uit te dragen: we stropen de mouwen op voor Hollands Kroon! Wie op 21 maart VVD stemt, kiest voor doen!

In haar verkiezingsprogramma richt de VVD zich op ontwikkeling. Initiatieven op het gebied van woningbouw, meer werklocaties voor het mkb en verbeterde mobiliteit voor onze inwoners staan daarbij centraal. Daarnaast blijft de VVD hameren op meer geld voor de openbare ruimte. Ons volledige programma is hieronder te downloaden.

Voor de vorming van de nieuwe fractie heeft de VVD een mooie groep kandidaten beschikbaar. Een mix van talent, ervaring en achtergrond. De kandidaten zijn ook goed geworteld in de lokale samenleving. Met zoveel lokale binding heb je geen lokale lijst meer nodig.

De VVD Hollands Kroon stroopt de mouwen op voor Hollands Kroon. Maar waar dat van toegevoegde waarde is werken we graag samen met onze liberale collega’s in andere gemeenten, de provincie of de Tweede Kamer. Dat maakt de VVD tot een belangrijke factor in het lokaal bestuur. Met deze kandidaten kunnen we die verantwoordelijkheid goed aan.

Op de foto VVD-premier Mark Rutte met Theo Meskers, lijsttrekker in Hollands Kroon