Rick Meinema nieuw bestuurslid VVD Hollands Kroon

Rick Meinema (29 jaar) is per 17 april 2015 tijdens de algemene ledenvergadering op Landgoed Hoenderdaell op voordracht door het bestuur toegetreden tot het bestuur van de VVD Hollands Kroon. De voordracht van Rick werd gesteund door de leden waardoor hij nu officieel is toegetreden tot het bestuur. Rick is opvolger van aftredend bestuurslid Marieke Roos.

In het dagelijks leven werkt Rick bij de Koninklijke Marine in Den Helder als Milieu-adviseur. Hij adviseert en ondersteund de organisatie bij de naleving van wet- en regelgeving en de realisatie van het duurzaamheidsbeleid. Daarnaast is Rick ruim drie jaar actief geweest bij de medezeggenschapscommissie van de Marinekazerne Den Helder en is hij betrokken geweest bij verschillende reorganisatietrajecten.

Rick neemt vanuit het Bestuur de PR en campagne taken op zich en neemt zitting in de permanente campagnecommissie. Tevens neemt Rick de rol van webmaster van de VVD Hollands Kroon opzich.

Tijdens de algemene ledenvergadering is AndrĂ© Lont herkozen tot voorzitter.