VVD denkt na over campus De Terp

De VVD-fractie buigt zich over de herstructurering van Wieringerwerf. Ze is gecharmeerd van de ideeën, zeker als het gaat om de campus De Terp. Maar de financiën rond het project zijn behoorlijk onzeker. Dinsdag 19 december spreekt de fractie zich uit in de gemeenteraad. Ook komt dan de toekomst van de zwembaden aan de orde. Maandag 18 december houdt de VVD-fractie ter voorbereiding een openbare fractievergadering; 20.00 uur in MFA De Ontmoeting.

De raadsfractie van de VVD Hollands Kroon was gisteravond vertegenwoordigd tijdens de informatie-avond over de herstructurering van Wieringerwerf, in RSG Wiringherlant. Het plan is ambitieus, zeker waar het de nieuwe campus bij Zwembad de Terp betreft. In de zaal was niet iedereen even enthousiast, maar dat Wieringerwerf volgens de meeste inwoners een impuls nodig heeft is wel duidelijk. Zo wordt onder meer gekeken naar woningbouw op het complex van  DWOW als de club zou verhuizen naar de campus.

Dat er bijna 300 mensen in de zaal zaten is een teken aan de wand. De VVD-fractie vergadert maandag 18 december om 20.00 uur over dit onderwerp en bepaalt dan het standpunt dat wordt ingebracht in de raadsvergadering van Gemeente Hollands Kroon op 19 december. Je bent van harte welkom om de fractievergadering bij te wonen.