ALV VVD Lokaal netwerk Hollands Kroon bij Klaver Koe in Winkel

De algemene ledenvergadering van de VVD werd afgelopen vrijdag 22 November gehouden bij Klaver Koe aan de Langereis in Winkel. Alwaar we een gastvrij ontvangst kregen in de vergaderruimte.

Het bestuur kon zich verheugen met een goede opkomst.
De vergadering verliep volgens plan, en nadat de penningmeester de begroting voor komend jaar had vastgesteld kwam de vraag naar een nieuw bestuurslid en of penningmeester naar voren.
Rick Meinema heeft als bestuurslid aangegeven zijn taak komend voorjaar neer te leggen en zijn functie als penningmeester te willen overdragen.

Daarna werd het woord gegeven aan fractievoorzitter Eric Annaert en aan wethouder Theo Meskers.
Zij deden verslag over de afgelopen periode vanuit de fractie. Zo kwam o.a. naar voren dat er hard gewerkt wordt om de doelstellingen van het coalitie akkoord te behalen. Veel actuele onderwerpen werden belicht waaronder de RES, de huisvesting voor arbeidsmigranten en de problematiek omtrent de jeugdzorg. Ook de plannen die er zijn om de kop van Noord Holland beter bereikbaar te maken voor de toekomst werden besproken. Vragen over woningbouw, windturbines en energieopslag zorgde er verder voor dat er deze avond goede discussies werden gevoerd.

Na de vergadering werd er een uiteenzetting gehouden over de bedrijven Klaver Koe, Klaver Geit en Klaver Kaas en kregen de leden een interessante rondleiding op het prachtige bedrijf van Klaver Koe.
Onder het genot van een drankje en uiteraard een lekker puntje Klaver kaas werd de bijeenkomst afgesloten.