Inhoud van de potentialstraining

De potentialstraining van de VVD Hollands Kroon is de uitgelezen kans om kennis te maken met de VVD Hollands Kroon. Wie weet is een VVD-lidmaatschap iets voor jou? In de aankomende weken willen wij verder inzoomen op de inhoud van deze training die plaats zal vinden op zaterdag 27 maart en zaterdag 10 april.

De eerste dag zal in het teken staan van het ‘Liberalisme’ en de VVD. De VVD is een liberale partij, maar wat is de betekenis hiervan? Een liberale partij betekent dat wij een samenleving met zo veel mogelijk vrijheid voor mensen willen. Wij zitten in de politiek om dat te bereiken. Verder zullen er diverse gastspreker aan bod komen en worden de tips en tricks gegeven voor het schrijven van een persbericht.

Benieuwd naar wat er verder te wachten staat tijdens de potentialstraining? Houdt onze website en social media kanalen de aankomende weken in de gaten.

Aanmelden voor de potentialstraining is mogelijk door een mail te sturen naar Pieter Meijer via pmeijer03@gmail.com met de volgende gegevens: naam, adres, telefoonnummer en leeftijd.

Voor deelname aan deze training vragen wij een bijdrage van € 10,- euro. In totaal is er ruimte voor tien deelnemers dus geef je snel op om aanwezig te zijn bij de potentialstraining van de VVD Hollands Kroon. Voor andere vragen of extra informatie kunt u ook contact opnemen met Pieter Meijer.