De zoektocht naar lokaal talent gaat door

De VVD-Hollands Kroon kijkt met enthousiasme terug op twee trainingen met geïnteresseerden in de gemeente politiek en de VVD.

Na twee gezellige bijeenkomsten en een aantal nieuwe leden als gevolg, concludeert het bestuur van de VVD Hollands Kroon dat de ‘potentialstraining’ in de komende jaren doorgezet zal worden.

Tijdens de potentialstraining hebben de deelnemers kennis kunnen maken met de gemeente politiek, de VVD-wethouder en twee VVD-raadsleden. Deze kennismaking bestond uit twee ochtenden waar de deelnemers kennis opdeden van de gemeenteraad en het liberalisme, maar ook over hoe je een persbericht schrijft of een motie.

In september van dit jaar hoopt de VVDHollands Kroon een soortgelijke training te kunnen organiseren voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de gemeentepolitiek en de VVD. Verdere informatie over deze training volgt nog, dus houdt onze website en facebook pagina in de gaten!

Mocht je al interesse hebben in de potentialstraining, stuur dan vooral een mail naar pmeijer03@gmail.com.